KAİROS HAKKINDA

Arkadaşlar merhaba, bugün klimamın bakımı yaptırmak için yetkili servis'i çağırdım. Bu sefer 2 senedir gelen çocuklardan farklı 2 çocuk geldi. Birisi açık tenli diğeri daha esmer 2 çocuk. Açık tenli olan Ordu'luymuş. Diğeri doğulu olabilir neyse konumuz nereli oldukları değil.

Elemanlar klimanın bakımını sökmesini takmasına başladılar, Ustabaşı (ordulu) klimanın bakımı yaparken muhabbet ettik, benim ofisi görünce "abi ne iş yapıyorsun" dedi, ben de "web tasarım yapıyorum" dedim. Neyse çocuk işini yaparken muhabbet açıldı, dedim ki "sizin geçen sefer gelen 2 usta vardı neydi onların adı? Birisi şahin almış sigortası çok çıkıyor diye sizin patronun üstüne yapmış, diğeri de sürekli bilgisayar oyunu oynardı" dedim. İkisinin de adını söyledi, şahin alan hala o firmada çalışıyormuş, diğer bilgisayara meraklı için "abi o parayı vurdu çıktı kendisine firma açtı" dedi. Ben; Hadi ya nasıl vurdu dedim? "abi kairos diye bir şey var adam 16.000TL kredi çekti 2 tane platin hesap aldı 5 ayda onların getirdiği para ile kredisini kapattı sonra 4 hesap daha aldı şu an aylık 13000TL geliri var 1800 maaş ile klimacıda ne çalışssın çekti gitti dedi" allah allah dedim, nasıl bir sistem diye sordum daha detaylı bilgi almak için. Öyle böyle anlatıyor ki ballı ballı, abi 4-5 tane paketi var kendine uygun olanı alıyorsun ilk girişte para ödüyorsun, "eee dedim sonra" paketleri aldıktan sonra bilgisayarını günde 10 saat açık bırakıyorsun sana günlük 19-20$ para ödüyorlar ayda 1800TL kazanıyorsun. İlk girişte 8000TL verip 4,5 ayda paranı çıkartıp bundan sonra sürekli 1800TL ödeme alıyorsun dedi.

Lan dedim kendi kendime benim PC zaten 1 hafta açık kalıyor bazen kapatmıyorum, SSD var, akasa Viper sessiz fanlarım var ancak yanına gidince çalıştığını anlıyorsun, 1 ay açık kalsa ne olacak dedim.

Çocuk, abi yok kasa ile bu iş olmaz, hepimizde laptop var az yakıyor elektiriği dedi. Neyse,

Hop bakalım dedim, Ödemeyi nasıl alıyorsun? Senin bankana şirket direkt eft / havale mi yapıyor dedim?

Yok abi, sistem üzerinde dolarlar birikiyor, onları bozdurmak için kairos kullanıcılarının whatsapp grubuna yazıyorsun, zaten herkes harıl harıl kairos doları arıyor önce hesabına paranı gönderiyor, sen de sistem üzerinden aldığın paraya karşılık gelen doları adama aktarıyorsun dedi.

Bilgisayarına giren datayı görebiliyor musun? Belki yurtdışı hackerları illegal dosyaları senin bilgisayarında tutuyorsa dedim.

Yok abi uluslararası çok büyük firmalar bilgi güvenliğini sağlamak açısından server almayıp bu şekilde binlerce kişiye ait bilgisayarları kullanarak saldırı, hack durumunu ortadan kaldırıyorlar dedi. Nissan, DHL gibi firmalar kairos kullanıyor dedi. (nissanın kairos kullanmadığına dair açıklaması var)

Hatta; kendi klima bayisinin patronu bu işi başlatmış, bunlar ondan görmüş.

Cep telefonunda https://cabinet.kairosplanet.com/login/ adresine giriş yaptı hesabında biriken dolarları gösterdi.

Yahu Türkiyede'deki internet hızları belli bu hızla adam senin 320GB harddiskine ne sokacak olmayan upload hızı ile ne alacak dedim?

Yok abi isterse 1 mbit olsun hiç önemi yok dedi.

Fesupanallah dedim bu iş nasıl böyle. Bana hiç mantıklı gelmedi kolay kazanç olsa arabanın lastiği patladığı zaman lastiğe yama yaptıracak adam bulamazsın, çalışan kimse kalmaz dedim.

Benim zaten 3 masaüstü 1 adet laptop'um var, 5-6 tane dandik atom işlemcili laptop alsam 27.777$ (83.000TL) koysam ayda 18.000TL para mı alacağım dedim?

Evet abi aynen öyle hatta 10 hesap alırsan %15 iskonto yapıyor dedi.

Neyse çocuklara bakım parasını verdim gönderdim.

Bilgisayarın başına geçtim Kairos denen zenginlik zincirini araştırdım ve aşağıdaki habere ulaştım.

http://www.hurriyet.com.tr/londrada-kairos-adi-ile-firma-kurdular-turkiyede-50-bin-kisiden-25-milyon-dolar-topladilar-40140574

Orijinal sitesine ulaştım (ingilizce)
https://kairosplanet.com/?_ga=1.230556181.804805999.1475065606

Çakma Türkçe siteye ulaştım
http://kairosteknoloji.com/

Bi sürü reklam gördüm, hatta televizyon süsü verilmiş videolar bile var. (https://www.youtube.com/watch?v=H-SbyMOKcZs)

Kısaca; elimde net bilgi belge ve delil olmadığından bunlar dolandırıcıdır değildir diyemeyeceğim lakin Türkiye'de ofislerinin olmaması, ödemeyi direkt banka yoluyla alamamanız vs. bende kuşku uyandırdı. Yasa dışı işlere alet olma ihtimali geldi gözümün önüne.

Ha nedir, iddia dolandırıcılarına kananlar buna da kanar. Bi düşünün adamın elinde tutacak kupon olsa basar parayı paraları alır senin 200-300TL'ne göz dikmez diyerek bunun da aynı mantık olduğunu düşünerek gerçekten böyle bir iş olsa dışarıda çalışan meslek yapan adam bulamazsın nerde bu yoğurdun bolluğu diyerek yazımı sonlandırıyor, uyanık günler diliyorum 🙂

#akış, #kairos , #kairosplanet

BeğenFavori PaylaşYorum yap