Elektronik sigara kullanan var mı? Likit önerisi bekliyorum eğer kullanan varsa. Şu an Sweet Cream No32 kullanıyorum, tadı fena değil ama pek de hoşuma gitmedi açıkçası. Bir de 20ml'si 40 lira olunca...
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
2.5ml bir günü götürüyor. Oradan hesabını yapabilirsiniz.
20ml bir günde bitmiyor ki 🙂 Ek olarak dumanı falan da yok içinde sadece nikotin var karbonmonoksit zifir falan yok.
Kullananlara bir kaç soru daha sorayım o zaman. Sigarayı bırakıp e-sigaraya geçtikten sonra farklılık hissettiniz mi vücutta? Dünden beri bi ağırlık var sanki üstümde. Ayrıca sık sık sıcak basması yaşıyorum bir kaç saniyelik. Fıstığa alerjim var, likitimin de içinde fıstık ezmesi aroması varmış. Ondan olabilir mi? Kaşıntı yapar normalde ama...
Arkadaşlar sigarayı bırakmak istesem o konu hakkında yazar, yardım isterdim. Şu ana kadar hiçbir cevap alamadım bahsettiklerim hakkında. Flooda gerek yok yani. 🙂 Teşekkürler.
e-sigara olaran ne aldın acaba? Ağır sigara tiryakisiyim. Biçözümbulamadım denemek istiyorum.
Şu an Joyetech Ego AIO kullanıyorum fakat emanet ve tavsiye etmem. Kendim içinse Eleaf IJust 2 aldım Aliexpress'ten, onun gelmesini bekliyorum. Onlarca kat daha iyi sigaradan emin olabilirsin. Ağır sigara kokusu üstüne sinmiyor, en güzel yanı bu benim için. 🙂
@kashmieer kargo ve gumrukte sorun cikiyor mu bu urunlerde? Bende evic vtc mini almayi dusunuyorum tavsiye edermisin?
Denemedim, bilmiyorum. 🙂 Ama gümrükte vs. sorun çıkmaması lazım.
@kashmieer Gelirse bana haber verirmisiniz. Bende kullanmayı düşünüyorum.
@zmuratk Tabii unutmazsam haber ederim. Unutursam da bir kaç hafta sonra mention atın. 🙂
@kashmieer ayni sekilde bende haber bekliyorum hocam 🙂
@mertdg tamamdır 🙂
@kashmieer Geldimi 😀
@mikailele hayır 😀 takıldı gümlüğ
@kashmieer sakdasdas 😀
tam da bu konu üzerine açmış olduğumuz bir sitemiz var, denediğimiz bütün likitlerin incelemelerini yazıyoruz 🙂 http://www.buharmetre.com