Elektronik sigara kullanan var mı? Likit önerisi bekliyorum eğer kullanan varsa. Şu an Sweet Cream No32 kullanıyorum, tadı fena değil ama pek de hoşuma gitmedi açıkçası. Bir de 20ml'si 40 lira olunca...

BeğenFavori PaylaşYorum yap