#akış arkadaşım şu pcyi almış biraz şaşırdım doğrusu hani laptop olsa neyse de ne biliyim. Ben toplamasını önermiştim ama indirimli görünce (hepsiburada bindirip indirmiş olabilir piyasa araştırması yapmadım.) almış makine 8 gb ram ve gtx960m ile geliyor. İşlemci i7 6700hq. Toplansa daha iyisi toplanırmış ama işte geç biraz. Bir şey de deyemedim 🙁 . Düşünceleriniz neler? 4-5 sene götürsün istiyor. Siz siz olun iyice araştırın öyle alın 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap