#akış arkadaşım şu pcyi almış biraz şaşırdım doğrusu hani laptop olsa neyse de ne biliyim. Ben toplamasını önermiştim ama indirimli görünce (hepsiburada bindirip indirmiş olabilir piyasa araştırması yapmadım.) almış makine 8 gb ram ve gtx960m ile geliyor. İşlemci i7 6700hq. Toplansa daha iyisi toplanırmış ama işte geç biraz. Bir şey de deyemedim 🙁 . Düşünceleriniz neler? 4-5 sene götürsün istiyor. Siz siz olun iyice araştırın öyle alın 🙁

Oyun içinde kullanmak istiyor
Ne yapmis ya yazik.
Begenmedim deyip acil iade etsin. Sen topla yardimci ol.
@orcun aslında henüz ulaşmamış ama ne biliyim iptal etmeye çalış desem ayrı demesem ayrı vallahi r9 380x li sistem toplanabilir o paraya baya farkta var bir de para iade işleri keşke sorsaymış piyasaya baksaymış 🙁
Söyle geri iade etsin 🙂
Söylemek bişeyi değiştirmiyorsa buradaki yorumları göster.
Konuştum arkadaşla bakacak bakalım daha iyisi toplanır dedim henüz gelmeden uyarmam iyi oldu .
Çöp.