Merhaba arkadaşlar taşınabilir harddisk,usb bellek ve hafıza kartı alıcam.Bu modeller iyi mi sizce?
taşınabilir harddisk: http://urun.n11.com/tasinabilir-disk/seagate-1tb-expansion-stea1000400-P11890804
USB bellek: http://urun.n11.com/usb-flash-bellek/sandisk-ultra-sddd2-064g-g46-64gb-P59324466
Hafıza kartı: http://urun.n11.com/hafiza-karti/sandisk-ultra-64gb-class10-48mbs-microsdxc-sdsqunb-064g-gn3mn-P57568239
#akış
Disk için wd tavsiye ederim.
Usb belleğin 16 gb olanı var memnunum.
Taşınabilir disk'in 2TB olan modelini geçen hafta aldım, şimdilik memnunum halimden ayrıca hafıza kartının da 32GB modelini kullanıyorum iş görüyor ama yazma hızı zayıf class 10 standartını ancak karşılıyor yazma hızı 11 MB'a bile çıkamıyor 64 lük modelin de performans iddiaları ve değerleri farklı değil. Şimdi alacak olsam samsung'un hafıza kartını alırdım Evo ve Evo+ modellerinin performansları çok daha iyi.