Ben de gif olarak mesaj geldi 4.5gye hoş geldiniz diye hayatımda hiç mms almadım o yüzden normal mesajla mı yaptılar mms denen şey böyle bişey mi bilemedim 🙂 ama adamlar baya sevecekler sanki bizi ne bileyim bu kadar ısrar olunca bi şüphelenmedim değil :))
Edit: tabi direk bu mesajı attılar para kestiler mi diye baktım altta görüldüğü gibi 🙂
indireceğin dosya 1KB. Ben indirdim, sıkıntı yok =) Paranoik olmayın o kadar yahu!
😀
sim kartını değiştirdiniz mi siz
Ben de gif olarak mesaj geldi 4.5gye hoş geldiniz diye hayatımda hiç mms almadım o yüzden normal mesajla mı yaptılar mms denen şey böyle bişey mi bilemedim 🙂 ama adamlar baya sevecekler sanki bizi ne bileyim bu kadar ısrar olunca bi şüphelenmedim değil :))
Edit: tabi direk bu mesajı attılar para kestiler mi diye baktım altta görüldüğü gibi 🙂