Merhaba,
Dostlar, şimdi benim Acer AOD270 bir netbookum var. Buna bir Linux kurayım dedim ve Linux mint cinnamon 17.3ü kurdum. Driver konusunda falan hiç sıkıntı yaşatmadı, deneyim olarakta hoşuma gitti. Fakat biraz yavaş gibi geldi. Windowsta bu sorunu aero temasını kaldırıp standart basit temasını seçmiştim, Windows 98 gibi görünüyordu ama biraz daha hızlanmıştı. Acaba diyorum ki Mintte de böyle bir ayarla hızlandırmak mümkün mü?
#LinuxMint
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Mate sürümü daha hafif diye biliyorum ama.
Onu da düşünüyorum. Çünkü bunda video seyredilmiyor.
Ayrıca netbooklar için tavsiye edebileceğiniz bir sürüm var mıdır? Özellikle arayüzü az ram tuketecek @hkellecioglu
@serdarservet @emre64
@sanalklavye Linux sürümleri netbook grafiklerinde sorun yaratabiliyor, hangi grafik birimi var onda?
N2600 galiba, atom işlemcisi de
@sanalklavye hocam ubuntu 12.04 dışında hiçbiri çalışmaz, bence Windows 7 kurup aero kapatın, tüm ayarları perofmans yapın. Daha iyi bir çözümü yok çok uğraştım gma 3600 ile.
lubuntu yu düşünüyorum
Olmaz.