Berkay Özcan @berkayozcan 11 Mart 2016 - 18:05 #akış #BenimTSBardağım #teknobardak elimde sonunda 🙂 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 1 7 Asaf Duru @asafduru Benimki hala hazırlanıyor ya 🙁 11 Mart 2016 - 18:06 Yanıtla Beğen isa @isasntrk Hamdi abi akşama girer bilgilerini 😀 Yada sonraki parti mi 🙁 11 Mart 2016 - 18:11 Yanıtla Beğen Asaf Duru @asafduru Murat Bey seninki de verilmiştir deyince umutlandım. Yoksa zaten bu kadar çabuk kargolama beklemiyordum 11 Mart 2016 - 18:13 Yanıtla Beğen Berkay Özcan @berkayozcan Benimde buldu 10 günü. 11 Mart 2016 - 18:07 Yanıtla Beğen Asaf Duru @asafduru Ben kargoya verildiğini duysam zaten buraya 3-4 günde ancak gelir o kargo 11 Mart 2016 - 18:08 Yanıtla Beğen Tarık @tarikx Monitörden memnun musun? 11 Mart 2016 - 19:37 Yanıtla Beğen Berkay Özcan @berkayozcan Gayet iyi renkleri IPS monitör birde. 11 Mart 2016 - 19:50 Yanıtla Beğen 1 İptal
Benimki hala hazırlanıyor ya 🙁
Hamdi abi akşama girer bilgilerini 😀 Yada sonraki parti mi 🙁
Murat Bey seninki de verilmiştir deyince umutlandım. Yoksa zaten bu kadar çabuk kargolama beklemiyordum
Benimde buldu 10 günü.
Ben kargoya verildiğini duysam zaten buraya 3-4 günde ancak gelir o kargo
Monitörden memnun musun?
Gayet iyi renkleri IPS monitör birde.