txt @txt 02 Şubat 2016 - 17:59 #Reklam gibi #Reklam #SDN #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 8 Ela @ela sitede göremedim var mı videosu? 02 Şubat 2016 - 18:13 Yanıtla Beğen Airoso @airoso şu 15 saniyelik hiç bişeye cevap alamadıkları video sanırım bahsedilen 02 Şubat 2016 - 18:18 Yanıtla Beğen Emre @emre64 Saçmalığın daniskası. Aaaaaaaaeeeeeee adama bak ya. Vallahi Hakkı'nın yerinde olsam o mikrofonu kafasında parçalardım herifin. Lafı geveledi durdu. Bu ülkede doğru dürüst bir bok olmaz arkadaşlar uğraşmayın. 02 Şubat 2016 - 18:30 Yanıtla Beğen 2 Emre @emre64 Bahsi geçen video. http://shiftdelete.net/adil-kullanim-kotasi-kalkacak-mi-68075 02 Şubat 2016 - 18:31 Yanıtla Beğen txt @txt @emre64 Reklamın dibi 🙂 02 Şubat 2016 - 19:17 Yanıtla Beğen 1 Emre @emre1393 Hakkı orda atar yapsa yarın aç kalır, dirsekle değil tekmeyle dalarlar 02 Şubat 2016 - 20:09 Yanıtla Beğen 4 Muco53 @muco53 http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108196991 02 Şubat 2016 - 20:30 Yanıtla Beğen vetkopat @vetkopat 4,5 G'nin gelmesiyle çok büyük deneyim yaşayacakmışsız bence siz 4,5G fiyatları ile müşteriler üzerinde inanılmaz deneyimler yaşayacaksınız 02 Şubat 2016 - 21:55 Yanıtla Beğen 1 İptal
sitede göremedim var mı videosu?
şu 15 saniyelik hiç bişeye cevap alamadıkları video sanırım bahsedilen
Saçmalığın daniskası. Aaaaaaaaeeeeeee adama bak ya. Vallahi Hakkı'nın yerinde olsam o mikrofonu kafasında parçalardım herifin. Lafı geveledi durdu. Bu ülkede doğru dürüst bir bok olmaz arkadaşlar uğraşmayın.
Bahsi geçen video. http://shiftdelete.net/adil-kullanim-kotasi-kalkacak-mi-68075
@emre64 Reklamın dibi 🙂
Hakkı orda atar yapsa yarın aç kalır, dirsekle değil tekmeyle dalarlar
http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=108196991
4,5 G'nin gelmesiyle çok büyük deneyim yaşayacakmışsız bence siz 4,5G fiyatları ile müşteriler üzerinde inanılmaz deneyimler yaşayacaksınız