arkadaşlar iyigünler.
geçen ay sapphire 380x aldım. kartın üstünde resimde gördüğünüz gibi bir switch tuşu var. acaba bu ne işe yarıyor?

arkadaşlar iyigünler.
geçen ay sapphire 380x aldım. kartın üstünde resimde gördüğünüz gibi bir switch tuşu var. acaba bu ne işe yarıyor?

Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
#akis
Fan ile alakalı galiba.
baktımda birşey bulamadım
(BIOS anahtarı UEFI olarak saat profilleri veya yedeklemeleri geçiş yapmak için bir anahtar) olarak yazıyor yabancı forumlar yani O.C. anahtarı
bende oyle düşünmüştüm. teşekkürler
Swittch tuşu genelde çift bios ayarı demek. Biri normal kullanım diğeri hazır OC modu içindir. Şimdiki sosyetede üç oldu diğeri de sessiz mod oldu. Yani Garantili OC deneyimi anlatabildim mi?
evet teşekkürler.