#akış Zaten nefret edilen marka algısı dipte bir şirketi insanlarının telefonlarının sol üst tarafına tepeden inme bir gecede yazmak. Bkz. "Vizyonsuzluk Nedir ?" Fiyat açısından bağımlılığı olmayan taahhüdü olmayan adam kaçarak uzaklaşır Vodafone diyarına. He aylık 10-20 fazla veririm kanser olduğum zaman 10 saniyede müşteri hizmetlerine bağlanırım diyecek adam için zaten Turkcell tek çare ki o bile İzmir gibi ne Bilecik kadar "umursanmayan" ne İstanbul kadar yoğun olmayan bir yerde can sıkabiliyor zaman zaman. İnsanlar tuttukları takımın operatörüne falan geçerler belki en azından Fenercell Kartalcell falan yazar.
Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Beşiktaş dışında zaten diğer takımların gsm markalarıda avea bünyesinde değil mi?Yine türk telekom kazanmış oluyor.