Amazon sitesinden, Cooler Master Hyper 212 EVO İşlemci soğutucum geldi...:=))) @gerginix teşekkür ederim. Bana gemi dahil 38,86 $ geldi maliyeti. ( Para birimi olarak TL. seçmeyin. Saçma kur belirliyor. ) 10 günde elime geçti. Yurtiçi Kargo getirdi. Bendeki RR-212E-20PK-R2 modeli. RR-212E-16PK-R1'den farkı nedir? Daha fazla güç (W) ve ses (db), buna karşılık 2000 Rpm ve serinlik. Yani EU standartlarını atlamak. Diğeri anlayacağınız üzere 16 PK max.1600 Rpm fan devri ile çalışıyor. Üzerindeki yapıştırmada 2011-v3/1151 soketle uyumludur diyor. İncelemesi büyük ihtimal gelir hafta sonu. Sistem profilde. #akış #CoolerMaster #CoolerMasterHyper212Evo


Bu sogutucuya neden ise acayip talep var, bir ara uretimden kalkacakti sonra yeniden patlama yapti 🙂
Türkiye resmi satış fiyatı 180,- TL. idi. Şu anda akakçe ve teknofiyat gibi arama motorlarında bulunamıyor...:=))) Yeni parti gelmezse elveda...
@kadirg1976 Yok sadece Turkiye icin degil, yurt disinda da oyle.
sen çok pahalıya almışsın 🙁 ben 18$+gemi'ye aldım. yanında gamepad de ekledim gemi tutarı da yarıya düştü 🙂
Saol, hayırlı olsun. İndirim zamanı haber verseniz ne güzel olur...:=))) Bende yukarıda @gerginix yaptığım gibi sana dua etsem... Evet çok Pahalıya almışım 180,- TL.'lık Türkiye satış fiyatı olan bir malı ABD'den 110,- TL.'sına alarak ÇOKKK pahalıya almışım... Senin aldığın ürün İnşaallah aynısıdır... İçerisinde 212 ( 212, 212 plus, 212 evo, vb. ) geçen çok şey var... Çinli taklitleride bilmem resmi satıcıdan aldık...
Senin bu ürünün kaç güne geldi acaba ? Bende sipariş verdim bakalım bekliyorum 🙂
28.12.2015 de sipariş verdim. Bugün öğlen Yurtiçi Kargocu ile asansör kapısında karşılaştım.
burda haber vermiştim kargo dahil 35$'a geliyordu. https://teknoseyir.com/durum/393974
aldıktan 1 hafta filan sonra 18'e düştü amazon aradaki farkı iade etti. onu da paylaşmıştım burada ama bulamadım şimdi.
O çok özel bir indirimmiş canım... Belki bize de iade eder...:=)))
Fiyat çok iyiymiş yalnız.