300 küsür oyunluk steam hesabım var ama artık yeter paraları alırken iyi hoş şimdi kıvranıyorsun. En iyisi eski usul kutulu alacağım dehşet fark olmadıkça örneğin M&B Steamde indirimle 5 lira D&R'da 10 lira. Al geç arkadaş böyle saçmalık olmaz. #Akış
Bide hack falan yok demişler diye yorumlar okuyorum eğer yoksa hangi mantıkla fişi çektiniz yazıklar olsun valla sıktı. Bunun steami origini psni yok alayı böyle. #Steam
Bir şey olmaz ise 100$'lık kod istiyorum. Olursa gezegeni terketsin.
Artık kutulu alsanız dahi Steam, Origin ve uPlay keyleri veriyor diye biliyorum. Aldığım 2-3 kutulu oyunda böyleydi.
Aynen
@burakozkes size katılıyorum.gece gece canımı sıktı bu olay.
Hayır belki hata olur anlarım da. Arkadaş 1 saat açık kaldı bu halde. Zibilyon tane bilgi gitmiştir. Her zaman kutulu almaya devam edeceğim. Steam kodu çıkarsa da gidip Gabe'nin bi tarafına sokarım.