#akış #Gamende aaaa bakın burda kim varmış @cantugsahiner
https://www.facebook.com/NvidiaTurkiye/videos/973421086050350/
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Merhaba 😀
adam hem çalmıyor hem de çalışıyor. maşallah her yerde karşımıza çıkıyor 🙂
Desene o zaman bu ülkede tutmaz 🙁
maalesef 🙁 teknoseyir'in durumu ortada işte.
Yaratmıyor şimdilik, yakında bütün kanalları ele geçireceğim 😀
Alternatif site var mı? Facebook giriş yap diyor, yapmam. Youtube filan var mı?
@muratcanmemis buyur
https://www.youtube.com/watch?v=wWBB1dwqCk4
Tam da varmış diye yorum yazacaktım 😀
Güç seninle olsun @metinboss
bızım ıcın 380x lı 2500tl lımıtlı bı kasa taoplarsın artık teknoseyirde (6. nesil i5 ddr4 falan olucak yok ole ucuza kacmak 😀 ) @cantugsahiner
O gün o kadar şey öğrendim ki modlarım bile o kasayı ne diyorsun 😀 Counter Strike kasası çakarım bir tane 😀
oyunları laptopda oyunuyorsun dıye bılıyorum cam acısı falan da destekler nıtelıkte-bı oyun edıtorunun deskopta oynamaısı lazım bence :d bayadırda toplama vıdeosuda yoktu @gamsizm
Hahahaha yenge baskına gelmiş 😀