Defalarca saldırdı ama benim bir kere atağa geçmem yetti. 1 saat 5 dakika, bilgisayara karşı, moderate, touchpad ile. 🙂
Strateji oyununu faresiz oynamak eziyet olsa da gözümde bir numaralı strateji oyunudur. 🙂 #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ömer @aboutblank

    Rise of Nations'ın yeri başka bende. Age of Empires ile hemen hemen aynı sayılır mantık olarak, ikisini de Microsoft yaptırıyordu sanırım. Grafik olarak vs. daha geride ama bana göre daha eğlenceli. Oynamasında bir zorluk yok, ilk çağdan başlayıp gelişe gelişe son çağa kadar geliyorsunuz. Birçok millet var, Türkler de. Her milletin kendine göre özellikleri ve farklı askerleri var. Bunlar rastgele verilmemiş, örneğin Türkler askeri alanda gelişmişken Almanlar sanayide daha avantajlı. Age of Empires'a göre tek eksiği sur olmaması bence, grafikleri oynanmayacak gibi değil. Her ne kadar 11-12 senelik bir oyun olsa da.