Bu kargaşa içinde kargom olduğunu hatırladım. Tabii günlerden Cumartesi = adreste bulamadık yalanını sıkma günü. Siteye baktım, evet adreste bulamadık yazmışlar. Utanmazlığın da bu kadarı. Kamera kaydı var, şu var bu var. Dava açsan delil hazır. Neyse, çok şükür 5'ten önce varıp paketi bulabildim.

Bir bakayım kim bu kargo firmalarını denetleyen kurum. Bari terörü şunu bunu önleyemiyoruz bu rezilliği çözelim. Herkes kargosunu alıp en yakın web sitesinde küfrü basıyor, ardından bir sonraki kargoya kadar unutup gidiyor.

#akış #terörülanetliyoruz #kargo

BeğenFavori PaylaşYorum yap