İyi geceler herkese bir sorum olacaktı. Laptop a format atmak zorunda kaldım. Bu vesileyle de win10 a geçiş yapmak istiyorum. Şuan kullandığım sürüm Win7 Pro . Acaba direkt olarak recovery yapmasam da microsoftun kendi sitesinden Win10 u indirip ve kurup ,kendi activation key i mi kullansam sorun çıkar mı ? Yani kabul eder mi ? yoksa bu win10 a ücretsiz geçme olayı sadece 7den veya 8.1den mi oluyor ? Şimdiden teşekkürler.. #akış #TeknoYardım
EDİT - Şu anda yükseltmeyi yaptım daha sonra sıfırladım ve 7de kullandığım programlarımı yüklüyorum sıkıntı yok 🙂 Herkese yorumları ve destekleri için teşekkür ederim 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap