Fifa için PS4 mü, PC mi? İkisine de sahibim,ve PC 'de kontrolcü de var, kaldırma açısından değil oyun zevki açısından?
PC 'de alırsam arkadaşlarım da alacağı için onlarla oynayabilme şansım olacak, ama PS4 'de de daha zevkli geliyor nedense Fifa...
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
tabiki de ps4 🙂
Tek farkı kontrolcü değil mi?
İşte hocam o bakımdan dedim, PC'de arkadaşlar var PS4'de yok 😀
Hocam arkadaşlarınızla oynamak istiyorsanız ( bence arkadaşlarla oynamanın tadı bir ayrıdır) pc de alın.Kaldırma acısından bir sıkıntınız yokmuş.Dersiniz ki ben tek oynamaktan zevk alıyorum o zaman karar size kalmış ama bu sene sizde biliyorsunuzdur draft modu geldi oyuna ve arkadaşlarla oynamanın keyfi dahada artıcak o yüzden benim düşüncem arkadaşlarınızla pc 🙂
PC + 'lar ==> Arkadaşlarla oyun keyfi
PC -'leri ==> Hilenin daha çok olması, rahat edebileceğim bir kontrolcü bulmak ve almak, oyunun fiyatı
PS4 +'ları ==> Alıştığım bir kontrolcü ile oynamak, kontrolcü için ek para vermemek, oyunun fiyatının yarı fiyatlı olması(kardeşlik ile), hilenin daha az olması
PS4 -'leri ==> PC 'de oyunun yüklenme süreleri biraz daha iyi, arkadaşlarımla oynayamamak
Sonuç : Hala kararsızım, en kötü iki platforma da alacağım 😀 😀