Beyler yapmayı düşündüğüm bir mobil oyun var ama oyunda #pokemon dan karakterler olacak. O karakterlerin kullanım lisansını nereden alabilirim. Şimdilik her şey kağıt üstünde; işe başlamadan önce biraz plan yapıyorum da uğraştığıma değer mi, maddi gelir sağlayabilir mi, sonradan başıma lisans-telif hakkı problemleri gelir mi diye? Yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkürler...
#akış #Oyun #TeknoYardım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Hahahahahaahahaa
Edit: Nintendo fotoğrafını bile vermez. Kaldı ki sen satın alamazsın.
Pokemon konusunda çok katı bir telif hakları politikaları olduğunu yazacaktım da arkadaşın hevesini kırmadan nasıl yazarım dedim bilemedim bu biraz acı olmuş. 😀
Şaka yapıyorum canım darılmadın dimi hocam. @byalperen
..
😀 yok canım biraz acımasız olmuş ama güldüm @coushya
Teşekkürler yorumlarınız için. Artık ben de bokemon lisansı alırım. Gerçi onu da almışlardır 🙂
@omerp @caskalaynen @kytrnexprs @geekherif @coushya
iOS ve Android için çıktı. Dün galiba.
Bir kaç gün oldu olur öyle. Bu arada Nintendo geleneği bozmadı. Windows Phone yok.