Rasko @rasko 10 Ağustos 2015 - 09:25 #akış BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 30 3 3 6 @pauselife Çok iyi 😀 10 Ağustos 2015 - 09:28 Yanıtla Beğen arandur @arandur Gayet güzelmiş 🙂 10 Ağustos 2015 - 09:42 Yanıtla Beğen AHMET FIRAT @firatdvm Süper 10 Ağustos 2015 - 09:48 Yanıtla Beğen Jpage @jpage apple çok hojdir ama benane. 🙂 Şaka bir yana bence gereksiz bir tablo.Hepsi farklı bir kesime hitap ediyor.Benim tercihim Linux+Windows. 10 Ağustos 2015 - 12:26 Yanıtla Beğen Rasko @rasko 9gag'da gördüm, yazıyor zaten altında 🙂 10 Ağustos 2015 - 15:50 Yanıtla Beğen Rasko @rasko Sen yeni hesap mı açtın? Sanki engellemiştim ben seni geçen sene. 10 Ağustos 2015 - 15:51 Yanıtla Beğen İptal
Çok iyi 😀
Gayet güzelmiş 🙂
Süper
apple çok hojdir ama benane. 🙂
Şaka bir yana bence gereksiz bir tablo.Hepsi farklı bir kesime hitap ediyor.Benim tercihim Linux+Windows.
9gag'da gördüm, yazıyor zaten altında 🙂
Sen yeni hesap mı açtın? Sanki engellemiştim ben seni geçen sene.