İyi akşamlar, 21 Temmuz'da Uydunet'ten nitro hizmetiyle 100mbit'e çıkarttım ama hala düşmüş değil. 3 günden fazla oldu. Öncesinde defalarca kullanmış biri olarak dakikasında düşürürlerdi, niye böyle oldu anlamadım. Hiç böyle bir şey başınıza geldi mi?
#akış
Üzümünü ye bağını sorma 🙂
Zaten o yüzden uydunet'i aramıyorum 😀
Faturaya yansıtmasınlar toptan? Bu ülkede hatayla bile olsa beleşe vermezler herhangi bir hizmeti.
Benim de kaygılandığım konu bu, böyle bir hakları da yok, zaten ayda en fazla 5 kez kullanılabiliyor. Gerçi haklısınız Türkiye'de olmayacak şey değil.