OS X kullanıcı arkadaşlar, beni şu dertten kurtarın lütfen: OS X'in Intel SpeedStep ayarlarına nasıl müdahale edebilirim? Çıldıracağım, işlemyici ayakta tutabilmek için sürekli programlarımı açık tutmak zorunda kalıyorum. Açık tutmadan, minimum hızı yüksek bir süzeyde tutmak istiyorum. Internette çok karışık anlatımlar var, bir şey anlamıyorum...
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Macbook Pro 13", bildiğin kadarıyla, bu tip şeyleri düzenlemek için ayar dosyaları var ama lanet şey çok karışık. Yanlış bir şey yapmak istemiyorum, bilgisayardan almama rağmen.
Çare windows ya da linux 🙂
Ciddi olmadığımı farkedemedin galiba.
@cydia, @flashock
Bataryadan kullanmak gibi hiçbir niyetim yok zaten, elektriğe bağlıyken böyle ise pildeyken hiç iş yapmaz bu alet. İster pc ister mac, siz siz olun sakın intel'in kırpılmış işlemcili dizüstülerini almayın.
Nedenine gelince, işlemciye yüklenmeyince, throttling'e bir giriyor, uyandırana kadar akla karayı seçiyorum. Boş word bile ağlaya ağlaya açılıyor cihazda ya, menüler yavaşlıyor, geç tepki veriyor, vs. vs. vs.
Ha, disk bakımlarını, izin bakımlarını falan yapıyorum. Disk'te yeterince yer var, üstelik 16GB ram takılı ama intel speedstep berbat.
Ancak 2-3 tane yazılımı çalıştırıp, bir tanesini kullanıyorum, biraz toparlıyor ama iş görmez arkadaş. Lütfen paraya kıyacaksanız da i3, kırpılmış i5/i7 felan almayın dizüstünde, kimseye tavsiye etmem. Web gezecekseniz de almayın.