#akış #spamsms Şakamı bu ? Spam sms yasağının başladığı saatte adamlar spam mesaj atmış ! Afedersiniz t***k geçer gibi. Bana mesajlarımızı kabul ederseniz ciklet kazanma şansınız var diye bişey de atmadılar. Yani hiçbir şartı kabul etmedim. Nasıl oluyorda böyle spam atmaya devam edebiliyolar ? Yaptırımı ne olacak bu işin ? LP nin dediğine gelicek sanırım..

Numarasız mesajdır muhtemelen
Mesele zaten o her gönderilen spam mesajı tekrar arayıp adamlara niye mesaj gönderiyorsunuz demek mi lazım? Mantık dışı işler hep bizde ki..
Bunlar bayi. Digitürk ün kendisi değil aslında. Büyük ihtimalle çıkan yasadan bile haberleri yoktur cahillerin.