#CepTelefonuFotoğrafçılığı #akış Sınavdan sonra şöyle bi gezelemeye çıkmıştım Antalya'da biraz efektli falan ama güzel gibi
https://www.flickr.com/photos/132338879@N02/17235322362/

#CepTelefonuFotoğrafçılığı #akış Sınavdan sonra şöyle bi gezelemeye çıkmıştım Antalya'da biraz efektli falan ama güzel gibi
https://www.flickr.com/photos/132338879@N02/17235322362/

Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kaleiçi haaa
yeap 😀
Of of Antalya'yı özledim be, öğrencilik yıllarım orda geçti, dünyanın en güzel şehri Antalyadır 🙂
aynen çok güzel 😀 hele bu aralar havalarda serin 😀
Hangi efek bu hocam.
flickrın uygulaması ile yaptım ortaya karışık 😀 ismi yok aklımda 😀