#GTX970 öneren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bugün Vatan'dan aldım ve 7950'den sonra şuan için benim gördüğüm 2 kattan fazla performans veriyor. Shadow of mordor'da full hd ultra ayarlarda 30-40 fps alırken 970 ile 80-90 arası fps veriyor.

#GTX970 öneren arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Bugün Vatan'dan aldım ve 7950'den sonra şuan için benim gördüğüm 2 kattan fazla performans veriyor. Shadow of mordor'da full hd ultra ayarlarda 30-40 fps alırken 970 ile 80-90 arası fps veriyor.

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun. Güle güle kullan.
teşekkür ederim 😉
Aynı kart arkadaşımda da var çok memnun test ettiğimizde 2'i 280X crossfire benzer hatta daha iyi performans veriyor.(Ekran katını 1567 MHz hızında kulanmakta :D)
Hayırlı olsun. Benimde almak istediğim ama toplamaya bir türlü cesaret edemediğim sistemin atar damarı 😀
Ne kadara aldın?
1372 tl . bi kaç önce 1200 idi ama napalım dolar 🙁
Zamanında 1100 1050'ye kadar düşmüştü almamıştım. 🙁
sağlık olsun daha iyisi senin olsun 😉
Güle güle kullan 🙂
teşekkür ederim 😉
teşekkür ederim 😉
Hayırlı olsun 4-5 sene ekran kartına bakmazsınız artık. 😀
O da mantıklı bence oyun oynancak ise Ps daha iyi olabilir gibi geliyor bana orta segmente özgü bir ekran kartı alırsın ultra oynuyacağına medium oynarsın daha iyi sonuçta ps var. 😛
teşekkür ederim umarım dediğiniz gibi 4-5 sene gider amacım o 😉 @cromwelle
Kardeşim hayırlı uğurlu olsun. Hani kıskanmadım da değil 🙂
teşekkür ettim dostum çok daha iyisi senin olsun 😉 @mr-paramedik
Ne kadar sorunlu deniloyorsa da 970 gayet iyidir, 5 aydır kullanıyorum beni şu ama kadar üzmedi. Güle güle kullanın.
teşekkür ederim. saatlerdir uğraştım, performans çok çok iyi bi sıkıntı bulamadım henüz 🙂