yokmu güzel oyun hediye edecek canım sıkılıyor ;(
Son bir saat içinde 271 ziyaretçi, 111 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
steam id ni verirsen payday 2 var
serdarservet benim steam id, eğer arkadaş istemez ise 🙂 @foblin
1 tane daha var mı? 🙂
tşkrlr ama bnde payday2 the hist var hiç oynamıyorum ve sevmedim oyunu ama başka oyun varsa steam ID yasinelma21
@foblin Eğer isterseniz, ve oyun mevcut ise bana gönderebilir misniz ? Arkadaşta varmış 🙂 --Düzenleme-- Steam ID : serdarservet
kardeşimle kendime alırken dörtlü paketten almıştım. 2 sini aktive ettik. 2 tane var elimde 😀
serdarservet ve erol kardeşim size göndereyim.
Teşekkürler 😀
teşekkür ederim
Serdar ın hediyesi gitti. Erol kardeşim id ni verirsen atayım sana da yoksa başka talipliler var 😀
http://steamcommunity.com/id/iluvia/
gönderdin mi?
İnternetim gitmişti bir anda. 🙁
jpage Id ni arattırıyorum bulamıyor ?
Hocam Hello olarak aratabilir misin bir de acaba?