Görünen o ki Meizu'nun ülkemizde ki kaderi oneplus gibi olacak. Telefon piyasaya çıktı ama ne gören var ne alan. Teknoloji marketlerde ve piyasada satılmıyor. Haliyle cihazı inceleyip alınır mı alınmaz mı gibi bi karar vermek mümkün değil.. Çok iyi cihazmış.. Adı var kendi yok.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende var 😀
Ben aldım. Kullanıyorum.
Nereden aldınız?
digitalmarket.com.tr
orada satıldığını biliyorum zaten. siz benim demek istediğimi anlamadınız
Tam ne demek istediniz?
Bu dijital marketin yeri nerede? Gidip bi bakmak istiyorum Telefon. Canlı canlı..
Telefon perpada satılıyor. Ben internet sitesinden kredi kartım ile sürat kargo sayesinde satın aldım. Anlatabildim mi?
Perpa mı.? Güney Afrika Ülkesi falan mı?
Google'a perpa yazarsanız.
hakkaten nerede satılıyor. (meizu ile mi'yi karıştırdım)telefon aldıktan sonra bi sitede satışına denk gelmiştim. Mi bekliyorum 4 gözle)
bence fiyatı çok iyi aile boyu sipariş ediyorum