arkadaş engellemiş. sorun değil. aa diye bi oyun var öneririm. yorumlarda nickini yazarsanız sevinirim
@koraytugay
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Batuhan üzüleceğine sevin bence.
aa oyununa hiç bulasmayın.gecem gündüzüm karıstı kafayı yedirtir adama 😀
sorun değil 😀 ne yazdığını anlamasam da 😀
@koraytugay danışmadan bekleniyorsunuz 😀
Bende zaten engelli arkadaş 😀
Hak etmediğini söylersem çok büyük yanlış yapmış olurum 🙂
Bilmiyorum, ya beni engellemiştir ya da trolluk yapmıştır. Seni severim ama beni engelleyeni asla @mr-paramedik