Artık Ps3'e oyun yatırımı yapmamaya karar verdim, çok sağlam ve hayır diyemeyeceğim bir indirim olmazsa. En mantıklısı Pc'ye yatırım yapmak. Şu an Ps3'e satın alacağım oyunları Ps4'te kullanma imkanım bulunmayacak. Ps3 ömrünü tamamlayınca aldığım oyunlar da onunla birlikte çöpe gidecek (ki nereden baksanız bunca zaman içinde hesabımda 3.000 TL değerinde oyun mevcut, hatta daha da fazla). Ancak Pc'ye oyun aldığım zaman elime hangi Pc geçerse geçsin oyunlar hep hesabımda duracak. Konsolda geriye yönelik uyumluluk olmaması kötü.

Zaten 150 lira verip aldığımız oyunu bir de online oynamak için yıllık 150 lira ücret istenmesi de ayrı bir saçmalık. Soğudum iyice konsoldan.

BeğenFavori PaylaşYorum yap