Arkadaşlar, amatör olarak fotoğrafçılığa başlamak istiyorum.Önerebileceğiniz makineler var mı?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Canon eos 650D.
http://www.vatanbilgisayar.com/sony-dsc-h300-201-mp-3-lcd-ekran-dijital-fotograf-makinesi.html#genel-bakis @mr-paramedik yeni başladığımiçin ilk aşamada çok pahalı bir ürün düşünmüyorum.Bilgin varsa bu ürün nasıldır?
Başlamak için DSLR almak gerekli diye bir şart yok. Linkteki fazlasıyla işinizi görür.
Teşekkürler.
Pek bir bilgim yok.Bende sizin gibi düşünüyorum. Peki var mı önerebileceğiniz bi makine?
ben olsam ikinci el canon 1100d bakarım.
@orcun teşekkür ederim.yararlı bir yorum oldu. değerlendireceğim.
Sony aynasız makineler başlangıç için mükemmel hem lensde değişiyor
ikinci el 550d gibi bi makine alın asıl yatırımı lenslere yapın
Birşey bilmiyorum demişsin o zaman sana tavsiye Canon Sx150 İS bende kullanıyorum suan fiyatları gayet uygun 150-200 TL tabi bulabilirsen teknoseyirde incelemeside var.Manuel ayarlara imkan veriyor.