ben akçaydayım ayvalığa bir kere geldim gelmez olaydım tekne turu diye teknenin batmışlığı mültecilere operasyon yapılırken arada kalmak falan filan aynı günde 🙂
Akçay Altınoluk tarafından gelen tekneler çok dolu oluyor, onun yerine Edremit'ten otobüs ile gelip rahatça Cunda ve Ayvalık'ta dolaşabilirsiniz, Saki abinin lokmalarını tatmadan gitmeyin ama 🙂
@ogulcanertunc Bizim yazlıkta Salihleraltında. Arada Ayvalığa uzanıyoruz, şu Saki abi'nin lokmaları neredeymiş? 😀 Tarif eder misin? Hatta maps'ten atarsan çok iyi olur.
@abdlkadrergin kendisi Ayvalık'ta değil Cunda Adasında restoranların sıralandığı sahil yürüyüş yolundan sonra kendisini lokma imparatoru olarak bulabilirsin, lokmanın yanına her gün taze olarak yaptığı sakızlı dondurma candır. maps linki değilde şöyle 4sq linki veriyorum, resimli olsun diye. https://foursquare.com/v/cunda-lokma-imparatoru/539ca6f4498e1b0751e3d414
yok resim yazdan kalma 🙂
Bende ayvalık sarımsaklıda yazlığıma gelıyorum 13 senedır güzel yerdir
ben akçaydayım ayvalığa bir kere geldim gelmez olaydım tekne turu diye teknenin batmışlığı mültecilere operasyon yapılırken arada kalmak falan filan aynı günde 🙂
Akçay Altınoluk tarafından gelen tekneler çok dolu oluyor, onun yerine Edremit'ten otobüs ile gelip rahatça Cunda ve Ayvalık'ta dolaşabilirsiniz, Saki abinin lokmalarını tatmadan gitmeyin ama 🙂
@ogulcanertunc Bizim yazlıkta Salihleraltında. Arada Ayvalığa uzanıyoruz, şu Saki abi'nin lokmaları neredeymiş? 😀 Tarif eder misin? Hatta maps'ten atarsan çok iyi olur.
jale prenses'e selamlar olsun az zamanımız geçmedi 😀
@abdlkadrergin kendisi Ayvalık'ta değil Cunda Adasında restoranların sıralandığı sahil yürüyüş yolundan sonra kendisini lokma imparatoru olarak bulabilirsin, lokmanın yanına her gün taze olarak yaptığı sakızlı dondurma candır. maps linki değilde şöyle 4sq linki veriyorum, resimli olsun diye. https://foursquare.com/v/cunda-lokma-imparatoru/539ca6f4498e1b0751e3d414
bizde burhaniyedeyiz yazları 🙂
orjan taraflarindan da guzel gun batimi yakalanabilir, kaz daglari filan hos durur bence
@ogulcanertunc bizim ki örenle ayvalık arasında kalıyor örene yakın.güzel yer tam kaz dağları karşımızda kalıyor 🙂
o zaman epey iyiymis 🙂 yazik gecerken kapinizi tiklatabilirim.
oralarda olursam beklerim 🙂 @ogulcanertunc