Windows 10 konusu aslında tam söylendiği gibi değil. Hala geliştirilme sürecinde. Yabancı forumlarda yazdığı kadarıyla bu tür sistemlere özel olarak geliştiriliyor ve masaüstü deneyiminden epey farklı olacakmış. Hatta başka bir iddia ise explorer, office vb programların Pi'ye özel sürümünde olamyacağı ve kullanılamayacağı yönünde. Zaten mantıken imkansız 1 Gb ram ile o tür bir deneyimin imkanı yok.
Media oynatıcı olarak ben de merak ediyorum ilk deneyeceğim özelliği o olacak. Önceki sürümü Teknoseyir'deki incelemesinde de görüldüğü gibi çok başarılı değildi. Dört çekirdekli işlemci ve ram takviyesiyle gayet akıcı bir deneyim sunacağını tahmin ediyorum. Denedikten sonra sonucunu yazacağım.
Aslında 1 GB ram bu deneyime pekte engel değil. Geçen aylarda 110 lira civarı fiyata aldığım windows tablet masaüstü sürüm çalıştırıyor, explorer ve office yüklü. Aktif olarak kullanılabiliyor.
@orcun Rica ederim. Yazdığınız konu başlıkları benim de merak ettiğim hususlar. Akşam denedikten sonra yine görüşlerimi yazacağım. Umzarım size ve merak eden diğer tüm arkadaşlara yardımı dokunur.
Muadillerinden en büyük avantajının fiyatı oluduğunu düşünüyorum. Banana ve diğer türevlerine ben de baktım ama fiyat olarak 2-3 katı olanlar hatta 100 doların bile üzerinde olanlar var. Sizin de yazdığınız gibi B+ modeli epey zayıftı almayı düşünmedim. Akşam biraz kurcalayıp ufak bir inceleme yazmayı düşünüyorum.
Nereden ve kaça aldınız acaba?
Robotistan’dan 112 TL’ye aldım hafta başında ön sipariş ile almıştım, dün stoklarına girmiş ve bugün elime geçti.
Şu an 120 lira olmuş o sitede. Yurt dışı fiyatıyla arasında 30 lira oynuyor ama yine de uygun sayılır.
Performansini merak ediyorum Umarim incelemesini yaparsin. Hatta murat abi ile iletisime gecersen guzel inceleme yaparlar.
Samm.com'dan alacaktım dün akşam ama bi problem oldu alamadım. Laptop servisten gelse vericem siparişi.
Windows 10 konusu aslında tam söylendiği gibi değil. Hala geliştirilme sürecinde. Yabancı forumlarda yazdığı kadarıyla bu tür sistemlere özel olarak geliştiriliyor ve masaüstü deneyiminden epey farklı olacakmış. Hatta başka bir iddia ise explorer, office vb programların Pi'ye özel sürümünde olamyacağı ve kullanılamayacağı yönünde. Zaten mantıken imkansız 1 Gb ram ile o tür bir deneyimin imkanı yok.
Media oynatıcı olarak ben de merak ediyorum ilk deneyeceğim özelliği o olacak. Önceki sürümü Teknoseyir'deki incelemesinde de görüldüğü gibi çok başarılı değildi. Dört çekirdekli işlemci ve ram takviyesiyle gayet akıcı bir deneyim sunacağını tahmin ediyorum. Denedikten sonra sonucunu yazacağım.
Aslında 1 GB ram bu deneyime pekte engel değil. Geçen aylarda 110 lira civarı fiyata aldığım windows tablet masaüstü sürüm çalıştırıyor, explorer ve office yüklü. Aktif olarak kullanılabiliyor.
Windows tabletleri hiç görmedim deneme imkanım olmadı. Haklısınız, tablette yeterli oluyorsa hazır olunca deneyip görmek lazım.
Televizyonu gerçek akıllı tv yapmak / televizyondan müzik ve film deneyimi / deneysel işlemler
gibi amaçlarla almak istiyorum. Nazarımda tek eksiği wi-fi modülü. Onu da çin malı ucuz ekipmanla çözerim.
@orcun Rica ederim. Yazdığınız konu başlıkları benim de merak ettiğim hususlar. Akşam denedikten sonra yine görüşlerimi yazacağım. Umzarım size ve merak eden diğer tüm arkadaşlara yardımı dokunur.
Muadillerinden en büyük avantajının fiyatı oluduğunu düşünüyorum. Banana ve diğer türevlerine ben de baktım ama fiyat olarak 2-3 katı olanlar hatta 100 doların bile üzerinde olanlar var. Sizin de yazdığınız gibi B+ modeli epey zayıftı almayı düşünmedim. Akşam biraz kurcalayıp ufak bir inceleme yazmayı düşünüyorum.
Realtek 8187l calisirsa usb den mukemmel olur. Cogu linuxta calisiyor.