okanaykurtt @okanaykurtt 08 Şubat 2015 - 00:24 #CepTelefonuFotoğrafçılığı #iPhone5S BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 12 6 Ş.A.Y. @sahin Yer çok güzelmiş. 08 Şubat 2015 - 00:30 Yanıtla Beğen 1 okanaykurtt @okanaykurtt Evet 08 Şubat 2015 - 00:33 Yanıtla Beğen @pauselife yazın kubina cafe de oturup nehri izlemek çok güzel oluyor 08 Şubat 2015 - 00:42 Yanıtla Beğen 1 okanaykurtt @okanaykurtt Hahaha teşekkürler 😀 08 Şubat 2015 - 00:44 Yanıtla Beğen 1 Burhan @epsilon Çok güzelmiş, nerede burası? 08 Şubat 2015 - 01:15 Yanıtla Beğen okanaykurtt @okanaykurtt Göksu Nehri/Anadolu Hisarı 08 Şubat 2015 - 01:17 Yanıtla Beğen 1 İptal
Yer çok güzelmiş.
Evet
yazın kubina cafe de oturup nehri izlemek çok güzel oluyor
Hahaha teşekkürler 😀
Çok güzelmiş, nerede burası?
Göksu Nehri/Anadolu Hisarı