Linux için çok güzel bir masaüstü ortamı arıyorum. Elinizde varsa verebilir ya da önerebilir misiniz ?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
openbox 😛
Ben ubuntu 14.04 64 bit kurucam. Sistemim gayet iyi kısaca yazayım isterseniz foto da yazıyor. Bir de internet özelliklerine ek şu da var. Qualcomm Atheros AR8172.
Bana ne kadar sistem tüketmesi önemli değil nasıl desem Mac gibi bir arayüzü olabilir. Yenilikçi bir şey.
Yukardaki arkadaşın önerdiği openbox nasıldır ?
Bir de ben Windows kullanıyorum diskinin diğer bölümüne nasıl kuracağım ubuntuyu. Ben uefi sistem kullanmıyorum bu arada.
Cinnamon u öneririm. Mac e benzesin dersen de elementary var