Adobe'un tüm programları öğrenciler ve öğretmenler için aylık 35 lira mı arkadaşlar doğru mu anlamışım? https://creative.adobe.com/tr/plans?store_code=tr
Photoshop, Illustrator ve daha fazlası demiş ayrıntı vermemiş fazla.
Adobe'un tüm programları öğrenciler ve öğretmenler için aylık 35 lira mı arkadaşlar doğru mu anlamışım? https://creative.adobe.com/tr/plans?store_code=tr
Photoshop, Illustrator ve daha fazlası demiş ayrıntı vermemiş fazla.
Son bir saat içinde 135 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Evet
@baris_ozkok Abi ne dersin değer mi sence? Premiere, Photoshop, After Effects vs. Adobe'un tüm programları dahil öğrenciler için aylık 35 TL imiş.
Ne yapacağına bağlı. 40 yılda bir 1-2 edit yaparım diyorsan değmez
@baris_ozkok Oyun kanalı için kullanılacak abi. Böyle devamlı değişik şeyler yapmak istiyorum kanalda derdim o 😀 Bu arada abi kafamda deli sorular var izin verirsen sana nereden ulaşabilirim burayı çok kirletmek istemiyorum 🙂
sitemde gerekli iletişim bilgileri bulunmakta kardeşim 🙂
şuanki fiyatı hala 35 tl mi