#KonuDışı

Arkadaşlar hangi hp ürününü aldıysam ağzım yandı. Yazıcı aldım bir süre sonra beyni yandı, laptop vardı ekran kartı çipi yandı, arkadaş sıfır yazıcı aldı kağıt sıkıştırmaya başladı. Yani anlayacağınız iyiden iyiye soğudum. Ama şimdi yeni bir laptop çıkarmış. Fiyatı da 799 TL.

http://www.teknosa.com/urunler/125032892/hp-stream-pc-11-p010nt-x360-convertible

Yukarıda bahsi geçen ürünü satın alıp kullanan var mı acaba? Yada özelliklerine bakılarak alıp almama konusunda yardımcı olabilir misiniz? Tabii bu makinede Battlefield oynamayacağım 🙂 Sadece internette gezmek, video izlemek ve bir kaç uygulama kurmak için satın alacağım. Yalnız tarayıcı da işim gereği bazen 30 sekme açmak zorunda kalabiliyorum. Şimdi kullandığım emektar MSI makinem de Opera ile çok kasmadan 20-25 sekme açabiliyorum. Ama yinede bazen tıkanabiliyor. Sizce alınabilecek bir ürün mü yoksa uzak mı durmalıyım?

HP STREAM PC 11-P010NT X360 CONVERTIBLE

HP STREAM PC 11-P010NT X360 CONVERTIBLE
BeğenFavori PaylaşYorum yap