Apple Watch Hafif kullanımda 19 saat, orta kullanımda 3,5 saat, ağır kullanımda 2,5 saat dayanacakmış. Hafif kullanımdan kasıt saate bakmak dışında kullanmamak anladığım kadarıyla. Olmamış bu sefer Apple. Daha iyi birşey gelir diye umut ediyordum ama batarya konusunda en kötü saat oldu. Oyun oynatabilecekmiş. Oyun oynatmasaydı da 2 günü çıkarsaydı. O ekranda ne oyunu diye sormuyorum bile..
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
birde beklediler herkesten sonra cikardilar. ama bunuda savunan fanboy cikar
Oyun olayı çok saçma olmuş. Ne gerek var. Ayrıca öyle bir pil ömrüne sahip saati koluma takmam bile
Windowsun saati 12 adet sensor veriyor bir gunden fazla gidiyor.
Haberde hafif kullanımda değil "karma" kullanımda 19 saat ömür biçiliyor. Standby durumunda 3 gün uyku modunda ise 4 gün gideceği söyleniyor. Bu da demek oluyor ki diğer akıllı saatlerin pil ömründen farksız. İyi analiz etmek lazım...
http://9to5mac.com/2015/01/22/apple-targets-for-apple-watch-battery-life-revealed-a5-caliber-cpu-inside/
@t
Ben senin yerinde olsam vazgeçerdim bu fanboyluktan. Olmayacak işi savunma bence.
Apple is targeting 2.5 hours of “heavy” application use, such as processor-intensive gameplay, or 3.5 hours of standard app use
Uykuya almak için akıllı saati kim alır? Sen o saate hiçbir program kurmayacak, hiçbir akıllı özelliğini kullanmayacaksın, sonra da 19 saat dayandı diyeceksin. Evet iyi analiz etmek lazım, "3.5 hours standart app use" ne demek? Standart uygulama kullanımda 3,5 saat demek. Önce bu cümleyi idrak edebiliyor olman lazım. Sonra bana kaynak gösterirsin.
"Hafif kullanımdan kasıt saate bakmak dışında kullanmamak anladığım kadarıyla." Bu cümlene ithafen dedim. Yahu ben pil süresi çok iyi falan demedim ki zaten neden bu kadar saldırgansın 🙂 Ancak Pebble dışında diğer akıllı saatlerin pil ömrüyle arasında önemli bir farkı yok.
@erginbilgin Aynen öyle hocam.
@t Saldırgan değilim Standby Uyku modu falan yalan dolan işler. Diğer saatlerde de gördük aynı kandırmacayı. Kimse Uykuya ya da Standby'a almayacak bu yüzden fos olacak gidecek. 3,5 saat standart uygulama dediği olay çok az, oyun oynatıcam diye o kadar güçlü işlemci koyupta pil dengesini mahvetmenin ne anlamı var. O ... kadar ekranda oyun oynanmayacağını bilmiyor mu bunlar gayet açık ve net bir durum, tuşu desen tuşu yok, dokunmatik alan desen benim başparmağım kadar zaten ne oyunu oynanabilir çok merak ediyorum.
@protego Görücez bakalım 🙂