Apple Watch Hafif kullanımda 19 saat, orta kullanımda 3,5 saat, ağır kullanımda 2,5 saat dayanacakmış. Hafif kullanımdan kasıt saate bakmak dışında kullanmamak anladığım kadarıyla. Olmamış bu sefer Apple. Daha iyi birşey gelir diye umut ediyordum ama batarya konusunda en kötü saat oldu. Oyun oynatabilecekmiş. Oyun oynatmasaydı da 2 günü çıkarsaydı. O ekranda ne oyunu diye sormuyorum bile..

BeğenFavori PaylaşYorum yap