YouTube hızlı render almış nasıl olduysa. Yetişti geceye.
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Murat Abi tikimi çalmıslar
çok tikisiniz murat bey.
CES videosu gelmeyecek galiba 🙁
O bayatladı bile.
amaç ürünleri tanımak değil zaten yorumlarınızı dinlemek. 1 ay sonra gelse de olur (tab s kadar olmasın yeter 😀 )
verified account olmanın avantajları sanırım @gamsizm
murat abi hangi akıllı telefonu kullanıyorsun acaba?
Z2
abi fotograf makinesi alıcam Sony DSC-H300 ile Canon PowerShot SX40 HS arasında kaldım hangisi daha iyi sizce yardımcı olurmusunuz yada öneriniz var mı limitim 500 tl 🙁
SX40 iyiydi de diğerini hatırlamıyorum.
murat abi 500 tl limiti olan bir öğrenciye ne önerebilirsin abi? teşekkür ederim.
Sx40 hs kullandım başlangıç için yeni fotoğrafçılar için çok güzel bir makina h300ün bir kaç fotoğraf üzerinde yapılan efekler yardımcı bir kaç foto iyileştirme üztünlüğü olur. Sx40ta panoramik foto zor ,h300de direk makine panoramik işliyor.
Murat abi sana bir soru sormak istiyorum sony xperia z3 ve sony xperia z3 compact almayı düşünüyorum ama ikisinden birisi alacagım sadece sorum şu olacak z3 ile z3 compack kamera farkı varmı yani compact almak istiyorum çünkü daha hızlı ama kamerası 720p z3 ise 1080p acaba fark varmıdır
Vardır tabi. Denemem gerek yan yana.
peki abi nerdeyse z4 çıkacak ama z3 incelemesi gelmedi
http://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=2&idPhone1=6539&idPhone2=5753&idPhone3=6538
@gamsizm abi yeri burasi degil ama Barcelonaya mobile world congress'e geleceginizi duydum gundem degerlendirmesinde, barcelonada yasiyorum, eger vaktiniz olursa bi aksam size yemek ismarlayayim geldiginizde
LP gelecek kesin. Ama kafasını kaşıyacak vakti olacak mı emin değilim 🙂 Bütün fuarı tek gezecek.
tamam abi, benim vaktim&biletim olursa fuar alanina girmeye, bi selam cakarim ustad @leventp abiye, vaktin olursa levent abi fuar sonrasinda, memnun olurum