Harakani @soccer 01 Ocak 2015 - 00:12 :DDD BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 3 1 2 Harakani @soccer noldu üzüldün mu ? 01 Ocak 2015 - 00:18 Yanıtla Beğen Demoksil @demoksil ben üzüldüm. 01 Ocak 2015 - 00:24 Yanıtla Beğen İptal
noldu üzüldün mu ?
ben üzüldüm.