discovery 2 ile sorun yaşayanlar sorunlarını aktarabilirler mi
Teknoseyir gündemi
#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 246 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bakalım belki buluruz
Discovery alma ne alırsan al
Discovery 1 kullanıyorum. Kullanım senaryonuza göre değişir durum. Alacağım telefonu Facebook, Twitter falan bakacağım diyorsan mis gibi kullanırsın. Ama yok Rom işine gireceğim vs. dediğin an sıkıntılar başlıyor çıkmaya, MediaTek e destek pek yok çünkü.
BENCE ALMA!!!