#OtoSeyir
Türkiye'de ki ne göre %50-60 daha ucuza komşu ülkelerden vekalet ile lüks araç alıp Türkiye'de kullananlar devleti büyük zarara uğratıyorlarmış.
Sistemin nasıl işlediğine değinen Yanık, şöyle konuştu: "Bulgaristan'dan, Gürcistan'dan, Romanya'dan modelli, lüks araçlar, oranın vatandaşları üzerine satış yapılıyor ve Türkiye fiyatına baktığınız zaman 100 bin liralık bir aracı yüzde 50-60 düşük fiyatla oradan satın alabiliyorsunuz. O ülkelerin vatandaşlarına bu araçlar satılıyor, aracı alan Gürcistan, Bulgaristan ya da Romanya vatandaşı, Türkiye'de talepte bulunan şahısa Türkiye'de kullanılmak üzere 3 isime kadar vekalet veriyor. Gümrükte bu arabayla vekalet size teslim ediliyor ve siz Türkiye'de bunu çok rahat kullanabiliyorsunuz. Müşteriden sadece arabanın sigortasının yapılması isteniyor."
http://ekonomi.haberturk.com/otomobil/haber/1022033-o-araclarda-buyuk-tehlike

O araçlarda büyük tehlike!

Yabancı plakalı ikinci el lüks araçların, kayıt dışı bir pazar yaratmaya başladığı iddia edildi.
BeğenFavori PaylaşYorum yap