Arkadaşlar, bir problemli ürün ve firma olayını da ben anlatayım size, sizin de aynı duruma düşüp canınızın sıkılmasını istemem...
18/11/2014 tarihinde Cooler Master Devastator Oyuncu klavye ve Fare setini satın aldım. Daha bilgisayarıma takıp ilk kullanmamda fare tekerleğinin tutukluk yaptığını ve düzgün çalışmadığını farkettim ve ürünü satın aldığım sanalmarketim.com' a geri yolladım. 2 haftalık sessizlikten sonra sanalmarketim ile yaptığım telefon görüşmesinde Cooler Master' ın kutudan arızalı çıkan ayıplı ürünü tamir edip geri gönderdiklerini ve sanalmarketim' in bunu kabul etmeyip yeni ürün ile değişim istediklerini öğrendim. Bu arada Facebook ve Teknoseyir üzerinden bir kaç defa firmaya ulaştım (http://teknoseyir.com/durum/238221), nihayetinde dün elime ulaşan sıfır dedikleri ürünün aynı fare problemleriyle ve ayrıca klavyesinde de aydınlatma problemi olduğunu fark ettim... Şimdi hiç kullanamadığım seti 3. sefer kargo ücreti ödeyerek geri göndereceğim ve bir daha da Cooler Master adını hayatımdan çıkaracağım ve kimseye de tavsiye etmeyeceğim.. Bahsettiğim problemlerin vidyolarını az önce kaydettim, siz de bakabilir misiz, oyuncu seti diye satılan bir üründe bu problemler normal mi?..
Fare tekerlek problemi: http://www.youtube.com/watch?v=ZOuMMqXlItI
Klayve Aydınlatma problemi: http://www.youtube.com/watch?v=JrskmrTZuJA
#CoolerMaster #coolermasterturkiye
@coolermasterturkiye elinizde büyük şans var, eğer durumu çözüp tüketiciyi mutlu ederseniz iyi bir firma izlenimi verirsiniz, yok umrumda değil derseniz general mobile gibi olursunuz. Herşey sizin elinizde..
Haklısın yoksa İşleri Ts'de harap
@cynic Overclocklu işlemcimde Cooler Master Hyper 212 evo soğutucu kullanıyorum, gayet iyi bi ürün, bi sorun yaşamadım.. Eskiden beri ürünlerini kullanırım o yüzden tercih etmiştim ama şimdi çok pişmanım. Gerçekten de klavye ve farede logitechten şaşmamam lazımmış, bu elimdeki bozuk setin yerine adam gibi logitech set alacağım. Ayrıca benim asıl sinirlendiğim nokta, kutudan ayıplı çıkan ürünün bir an önce yenisiyle değiştirilmeyip, tamir bahanesiyle beni 1 ay oyalamaları ve aynı bozuk ürünü yeni diye geri göndermeleri.. Ha ürün gerçekten yeni bi ürünse bu daha kötü, çünkü ürünlerin komple arızalı ve kalite kontrol yaptırılmadan üretilip satıldığını gösterir bu durum..
Kanuna göre arızalı ürünün servis kargo ücretini firma öder(eğer bulunduğunuz şehirde servisi yoksa). Ödemeli gönderseydiniz keşke.
Servisten bi kişi de çıkıp demiyor ki ücret ödemeyin diye, bu sefer alıcı ödemeli gönderirim, tavsiye için teşekkür ettim..
2. defa bozuk gelen seti de geri gönderdim ama halen ne bi arayan soran var, ne bi gelişme var...
olayın sonucu ne oldu ?