1500 liralik laptop ozelliklerinden 1000 liralik kasa+ 300 liralik monitor +isletim sistemi kat kat daha iyi oluyor. 15 inche bagli kalmiyosun hem de
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
aynen müşterinin yanına da ankesörlü telefon gibi sırtına bağlayıp gidiyosun.
yav herkes yazılımcı değil ki 😀 mesela ben 17 yaşındayım, evde kullanıyorum. sırf yer sıkıntısından dolayı laptop aldım
Valla bende yerden dolayı aldım laptobu.Ama ben yazılımcıyım da.Nasıl olacak?
Ama üniversiteyi kazanınca yurda götüremeyeceksin mesela.
Ekran çözünürlüğünüde unutmamak lazım 🙂
aynen 1366 768 olmuyo full hd oluyo 😀
ihtiyaca göre değişir. kendi durumun için haklısın
Aslında evde sabit masaüstü olacak, mobiliteyi de tablet ve akıllı telefon ile sağlayacaksın, bence en güzeli bu.
Sürekli yer değiştirmesem 1 dakika durmam laptopta. Derdi bitmiyor, tozlanmasıydı, ısınmasıydı. Hele ki bazı modeller daha kötü tasarlanmış oluyor 3-4 ayda bir açıp temizle işin yoksa (benim eski samsung gibi). Alınırken yüksek paraya düşük donanım alıyorsun, e 2 sene sonra yetmemeye başlayınca "açayım da ekran kartını değişeyim" lüxün yok. Bataryası ölüyor mobilitenin anlamı kalmıyor vs. vs. diye uzar gider liste. Sırf mobilite için bir sürü sıkıntıya katlanıyoruz ama şimdi akıllı telefonlar yaygınlaştı, eskisi kadar sırtımda taşımıyorum koca laptopu, bir çok zaman tlefon işimi görüyor. Onun için masaüstü bütçesi oluşturmaya başladım bile, Önümüzdeki sene içinde sabit bir yerim de olacak inşallah, kurarım kız gibi bir masaüstü 😀