iyi geceler üstatlar Windows 10 ne zaman çıkacak bilgisi olan varmı 2 Windows 8.1 almak mantıklımı yoksa Windows 10 mu beklim teşekkür ederim şimdiden
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Wİndows 7 ve xp sahipleri bana göre windows 10'u beklemeli.
hım verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim bir daha leptop alırsam içinde işletim sistemi olmayandan alıcam win8 li aldım 8.1 e yükselttim sonra ssd aldım samsung evo 840 sanırım 250 gb ama leptopa takamıyorum işletim sistemi sadece o hard disk için gecerliymiş
@bektas181 Sanmıyorum öyle olsun.win 8 seri nolari anakart biosunda olur.kim dediki size .bence yeni ssdyi sisteme takıp deneseydiniz.
2015 'de mayıs ayında çıkar.
hım üstatlar teşekkür ederim hepinize hasan bey dediğinizi bi denicem olmazsa Windows 10 beklicem iyi geceler hepinize sağlıcakla kalın