beyler bi el atın monitöre gerek yok aoc ince monitör zaten iyimi sistem 10 üzerinden puan verebilirsiniz


beyler bi el atın monitöre gerek yok aoc ince monitör zaten iyimi sistem 10 üzerinden puan verebilirsiniz


Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kaç para bütçen var ?
8320 yeterli 850 tl'ye r9 290 vardı bir ara. 290 öneririm ama işlemciden dolayı tam performans alamayabilirsin gene de daha fazla fps alırsın. Ucuza bulursan 290 al.
ne alıyorsan al ama yeni al m5A97 eski değil mi ?