iyimi ? hangisi




iyimi ? hangisi




beyler bi el atın monitöre gerek yok aoc ince monitör zaten iyimi sistem 10 üzerinden puan verebilirsiniz


8320 yeterli 850 tl'ye r9 290 vardı bir ara. 290 öneririm ama işlemciden dolayı tam performans alamayabilirsin gene de daha fazla fps alırsın. Ucuza bulursan 290 al.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bence intel al derim