Gündem gelecek yarım saati bulur. Kendisi 1 saat 40 saat civarında. Ama Youtube yetişmez.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
40 saat civarıysa olur öyle 🙂
Murat abinin uykusu gelmiş 😀
Cuma günleri video gelmiyosa gündem daha erken çekilmeye başlansa?
Son 3-4 haftadır cuma günü video gelmedi yanlış hatırlamıyosam cumaları bi tek gündem geliyor
Gün de 10 saat dinlesem 4 gün bana yeter. iyi iyi coook iyi 🙂 🙂 🙂
1 + 40 = 41 teknoseyirin 41. yılı kutlu olsun. Şaka şaka. vurmayın 🙂 İyi geceler. Kolay gelsin 🙂
neden mizah?
Yarına kaldı artık.Ne güzel ninni niyetine kullancaktım 😀
@gamsizm @hkellecioglu @leventp Merhaba. Sizleri iPhone Podcast uygulamasıyla dinliyorum. İnanın her hafta çıkması için can atıyorum. Aç beynimi terbiyeli ve tarafsız bir şekilde doyurduğunuz için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız.