isa @isasntrk 02 Kasım 2014 - 19:24 #CepTelefonuFotoğrafçılığı #side → Xperia Ray Side'de Gün Batımı 😀 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 6 6 Burhan @epsilon Bu kadar iyi çekiyo muymuş hayret 😀 02 Kasım 2014 - 19:58 Yanıtla Beğen 1 isa @isasntrk ayıpsın 😀 ilk aldığımda daha iyidi kurcalaya kurcalaya biraz düştü sanki 02 Kasım 2014 - 23:25 Yanıtla Beğen Ömer Özkaya @doktor1425 Bu telefonun sifirini bulabilirmiyiz ? 02 Kasım 2014 - 19:59 Yanıtla Beğen isa @isasntrk zor ben 3 sene önce aldım 02 Kasım 2014 - 23:25 Yanıtla Beğen Petro @petroseyir ray benim ilk android telefonumdu.sattığıma çoook pişman olmuştum sen de aynı hatayı yapma sakın.özlersin keratayı 🙂 02 Kasım 2014 - 21:54 Yanıtla Beğen 1 isa @isasntrk ufacık bişey zaten 😀 03 Kasım 2014 - 10:03 Yanıtla Beğen İptal
Bu kadar iyi çekiyo muymuş hayret 😀
ayıpsın 😀 ilk aldığımda daha iyidi kurcalaya kurcalaya biraz düştü sanki
Bu telefonun sifirini bulabilirmiyiz ?
zor ben 3 sene önce aldım
ray benim ilk android telefonumdu.sattığıma çoook pişman olmuştum sen de aynı hatayı yapma sakın.özlersin keratayı 🙂
ufacık bişey zaten 😀