LG'nin kenarları 0.7mm olan panelin önümüzdeki ay üretime başlıyor. Ekran boyutu 5.3'
Kredi kartı 0.8mm kalınlığında imiş bunu siz düşünün.
#gündem
http://9to5google.com/2014/10/30/lg-shows-off-impressive-5-3-inch-lcd-w-worlds-narrowest-0-7mm-bezel-hits-mass-production-next-month/




aşırı ince olması iyi olmaz yanlışlıkla ekrana dokunulur falan 🙂
İşte bu muhteşem. 😀
Ne fazla ince olması lazım ne kalın bunlar biraz fazla ince olmuş sanki g3'ün inceliği yeterli bence 🙂
Kenar yok yani
Bir çin atasozu der ki: Ne kisa kalini nede ince uzunu, en iyisi icinde en uzun kalani
Olm bunu nası tutucak bu millet, habire yanlışlıkla saçma sapan yerlere basılacak.. Bu nalet olası telefonun etrafına çerçeve yapmamışlar 😛 😉