elimde windows 7 nin Dvd si var bunu isoya çevirip, programla usb belleğe kaydedip usb üzerinden pc ye format atabilir miyim?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İso ya çevirmene gerek yok direk cd den usb ye çeviren küçük bi program var. Biraz araştır bulursun.
Yukarıda arkadaşın belirttiği gibi küçük bir program sayesinde. .isoya cevirip usb'den kurabilirsin. bende diğer bilgisayarıma şuan usbden format atıyorum. ben poweriso programını kullandım.
Microsoft'un sunduğu bu küçük yazılımla çok şekilde halledersin 🙂 http://www.tamindir.com/windows-7-usbdvd-download-tool/