Tam ağırlıklı piyano çalışmak için midi keyboard bulamıyorum
Teknoseyir gündemi
#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachineSon bir saat içinde 246 ziyaretçi, 125 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sesten ziyade, tuşe hissiyatına,kontrollerine, yazılım desteğine bakıp alman daha doğru olacaktır. zaten sesleri yazılım ile alacaksın, çok bir şey fark etmiyor. 2-3 mağazaya git : ) istediğin tuş aralığını belirle, kontrollerini ve tuşe hassasiyatını kurcala. eve gel yazılım desteğine bak.sonra git al, çık 😀
Piyano tuşe midi klavyeler davul yazmak için zor oluyor, not geçeyim.
hocam normal klavyem var ağırlıksız , derdim yamaha ydp 161 yada kawai KDP 90 tuşesi gibi ağırlığı piyanoya yakın olması için tasarlanmış tam ağırlıklı tuşeli bir klavyeki öyle bişey yok galiba ben tekrardan kdp 90 a filan yönelecek gibi görünüyorum napalım... yada 2. el ucuza ydp 161e
hepsinde midi çıkış var ne yazılım desteği olacakki standart bu iş değil mi?
@antikapitalist benim bildiğim de standart. emin olamadığımdan söyledim 😀 kullanımı rahatlatıcak üzerinde ki kontroller önemli işte. ama senin istediğin gibi piyano tuşe ben de hiç göremedim. Eminim vardır ya. büyük marketleri bi gez :/ bütçen de iyi
dediğin gibi bazı kontroller bazı yazılımlara uyuyor , ama onlar klavye dışında ek kontroller oluyorlar.. ben galiba duvar piyanosuyla yürüyecek gibi görünüyorum, bu sıra da herşey pahalı yaw :/
@antikapitalist asıl olarak piyanistsen, onu alman daha iyi zaten 😀 verdiği zevk midi klavyelerin yanına yaklaşamaz.
aslında midi niye istiyorsun ki ? Ek üflemeli,davul,yaylı gibi enstrümanlar yazmak için mi ? çok ucuza m audio keyrigler var. bu iş için oldukça başarılılar. Zaten sesi yazılımdan alıyorsun.. Yanına böyle bir ek yapabilirsin bence
Acaba neye karar vermiştiniz? Bende şu anda piyano gibi çalmak için midi klavye araştırıyorum. Tecrübelere ve önerilere ihtiyacım var 🙂